Malerier til salg / Vilkår
Vilkår

Betaling


Der kan benyttes flg. betalingsmåder:
  • Visa, Mastercard og Americanexpress i web shop
  • Bankoverførsel til 8401 0001135468
  • Kontant betaling, Mastercard eller Visa ved afhentning
Ordrer afsendes indenfor 5 hverdage efter bestilling, medmindre andet er aftalt. Ved bankoverførsel afsendes bestillingen, når indbetalingen er registreret. Er denne ikke registreret inden for 7 dage, annulleres ordren medmindre andet er aftalt.
 
Levering
 
Galleri Plum sender malerier med Post Danmark. Din vare pakkes forsvarligt ind i bobleplast og kraftig pap og sendes som forsigtig pakke, så den kommer sikkert frem til dig. Opstår der forsinkelser hos Post Danmark vil dette forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Galleri Plum kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark.

Når din bestilling er afsendt vil du modtage besked via mail med forsendelseskode så du kan gå ind på www.postdanmark.dk og se hvornår din pakke leveres hos dig.
 
Levering til udlandet vil blive pålagt porto og fragt. Dette vil blive individuelt aftalt.
 
Fortrydelsesret

Som kunde hos Galleri Plum har du i henhold til lovgivningen for e-handel 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten gælder fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes hvis varen tilbageleveres i samme stand som den er modtaget. Fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde som forringer varens værdi.
 
Når fortrydelsesretten udnyttes skal du selv afholde omkostninger forbundet med returnering. Varen kan sendes til:
 
Galleri Plum
v/ Marie Plum
Rostgårdsvej 7C 2.
3000 Helsingør
 
Når du fortryder dit køb tilbagebetales købesummen. Dette gøres ved en overførsel til din bankkonto når varen er modtaget og kontrolleret at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Husk derfor at oplyse Galleri Plum om dit reg.nr. og kontonr. hvortil refusion skal foregå. Bemærk venligst, at pakker returneret pr. efterkrav ikke modtages.

Husk at gemme emballagen til du er sikker på at du vil beholde varen, da den ellers kan anses for ikke at være returneret i samme stand.
 
Reklamationsret
 
Når du handler hos Galleri Plum har du 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få maleriet repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af maleriet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved maleriet. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Når du returnerer maleriet, bedes du angive følgende bemærkninger på pakken:
  • Beskrivelse af fejl eller mangler
  • Kopi af ordrebekræftelse
Husk altid at sende maleriet tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse.
 
Træ er levende materiale og kan i sjældne tilfælde "arbejde" så det kommer til at slå sig, alt efter indeklima/fugtighed der, hvor det befinder sig. At et lærred slår sig, anses ikke for en fejl der kan hæftes på kunstneren, men alene henføres til førnævnte. Skulle det ske for et maleri du har købt, da kan du afhjælpe det ved at indramme maleriet, hvorved det vil blive rettet ud.
 
Galleri Plum søger at undgå dette, ved udelukkende at købe lærreder i meget høj kvalitet fremstillet af kraftigt træ. Alle malerier undersøges inden afsendelsen. Skulle det alligevel ske at dit maleri med tiden slår sig, tilbyder Galleri Plum at bistå med råd til hvordan du indrammer maleriet.
 
  Bliv ven på facebook    
  Følg Galleri Plum på facebook
 
Marie Plum | Rostgårdsvej 7C, 3000 Helsingør - Danmark | Tlf.: +45 24890506 | marie@marieplum.dk